Monday, August 14, 2006

yaz bitiyor

sinir bozucu günler geçirdim. önce ölüyorum sandım. sonra yok yok iyisin dediler. bu doktorların her şeye en kötü yanından yaklaşımı beni sinir ediyor. yine de bu yaşadığımdan bir sonuç çıkarmayı başardım. ölmekten korkmuyorum. çünki tek düşündüğüm böcüklerimin bana hala çok ihtiyacı olduğu idi. bir de iyi mi kötü mü bilmem yaşamın pamuk ipliğine bağlı olduğu yüzüme bir kez daha çarpılmış oldu.
geçen hafta anneanneciğimin hastalandığını hastanede olduğunu öğrendim. canım benim o da atlattı çok şükür. sonuç olarak her şey yoluna girmiş görünüyor.
bu gün de yeni bakıcımı buldum. bu kez filipinli bir bakıcımız oldu. yarın işe başlıyor. hoş biraz tedirginim böcüklerle dil sorunu nasıl olacak diye ama. deneyeceğiz bakalım.
hafta sonları sapanca yolları taştan şeklinde bir yaz geçirdik. bahçemize her gün konan leyleklerin peşinde iki gün doğayla kucak kucağa iyi geliyor. leyleklerin geleceği saati tahmin etme oyunu oynuyoru, hep ben biliyorum:) bahçede çok iş var ama biz bu yazı hamakta geçirdik. artık bu yaz geçti seneye kendi sebzemi kendim yetiştiricem. bahçemin yerini, ne ekeceğimi bu yıldan planladım. bahara çok iş var.
böcükler hala mersindeler. hasret artık dayanılmaz oldu. her akşam netten görüntülü konuşuyoruz ama kokuları burnumda tütüyor. bu yaz bana şunu öğretti hayatta sahip olduğum en değerli şey onlar. gelsin artık böcüklerim ya. ana yüreği buraya kadar dayanabiliyor. .....

evet yaz bitiyor... pek hoş bir yaz değildi ama seyahat açısından çok bonkördü sağolsun. ve yazı da bitiyor. içerik zayıftı ama yazılmış oldu artık:)

3 Comments:

Blogger Age35 said...

Hoşgedin Ezero =)Yine yeni yeniden..

1:23 PM  
Blogger Koyubeyaz said...

noooollduki sana? ayrica olan seyden neden bizim haberimiz yok? ayrica cok alindim cok kirildim haber vermemenden.. ayrica kendime sinir oldum neden seni arayip sormadik diye.. ayrica gecmis olsun ayrica evet en degerli seyler bocuklerve ayrica hayat pamuk ipliginden bile ince birseye bagli...

1:27 AM  
Blogger hayal said...

hosgeldin :)

7:48 AM  

Post a Comment

<< Home