Wednesday, May 03, 2006

dönüşüm muhteşeeeemmmm olacaaaaak:p

günlerdir diyorum ki bu hayatımda bi gariplik var. nedir nedir....? amanın blog yazmıyorum. ne demiş bir blogcu blog yazmayanın canı çeker:))) dememiş deme işte bunu da bir blogcu olan ezero dedi. hahahaha ay saçmalamayı bile özlemişim.
yazmadığım bunca günde neler oldu ile başlayayım. menekşe işi bıraktı. sonra annem saolsun telefonla menekşeye bize haber verme gereği duymadan zam yapıp tekrar işe aldı. babam iki günde bir arayıp gerekli direktifleri vermeye devam ediyor. bende menekşeyi siz çalıştırıyorsun maaşını kendiniz ödeyin diyorum:p
büyük böcük son günlerde pek bi olumlu pek bi sakin. aman tahtaya vur okuyan kişi. çok çektik nazar değmesin.
küçük böcük zıvanadan çıkmış halde. artık hiç söz dinlemiyor. kulaklarında bir sorun olduğundan şüphe edecek raddeye geldim.
ozi, dağlara taşlara, pek bi iyi, pek yardımsever. gerçi bu gün biraz asık suratlı ama o kadar kusur kadı kızında da olur diyip, görmezlikten gelmekte fayda var.
işiiiim. oh be artık yine işsizim başlığından kurtuldum. çok yoruluyorum ama hiç şikayet etmiyorum. yokluğu daha beter yakinen biliyorum.
daha uzun yazmak isterdim ancak geç oldu. ve benim uyumadan önce en az iki doz, pardon iki bölüm LOST izlemem gerek. ozi bu DVD leri getirdiği günden beri hastalık oldu. seriyi bitirmeden içim rahat etmiyecek.
aaaa duyuyorum bak kısa yazmış. hani özlemişti yazmayı diyenler var. cık cık cık tamam kardeşim yazıcaz her gün:p hahaha duy ama inanma:)

3 Comments:

Blogger tavsan said...

oh oh, hojjgeldinnn:)

1:48 PM  
Blogger uzay said...

geldin cok iyi ettin:)

2:44 PM  
Blogger suspect said...

amanin da kimler gelmiş efeniim :) öperim çok.. iş maceralarını merak ediyom ben en çok şekerim :)

11:27 PM  

Post a Comment

<< Home