Sunday, May 07, 2006

ama ne haftasonuydu......

bu kadar aktiviteli bir haftasonu en son üniversitede yaşamışımdır herhalde.
ben cumadan başlıyım. cuma günü sabah 08:12 de servis şoförünün telefonuyla yeniden uyanınca bir saniyelik bir kalp durması yaşadım. sanırım hayat durdu diyorlar ya böyle bişii. o bir saniye içinde aklımdan geçebilen felaket senaryoları beni bile dehşete düşürdü. sabahın köründe benim büyük sıpa bütün servisi birbirine katmış. servis arkadaşlarına beyinsiz deyince ayaklanma çıkmış. şoför neden böyle diyorsun deyince de benim iq um onlardan yüksek demiş . ve olaylar iyicene büyümüş. akşam işten 21:30 da çıktım. oziyle buluşup eve döndük. iki saat kadar böcükle konuştuk. yalnızlığı ve bu yalnızlıkla başa çıkış tarzı beni çok şaşırttı. ama arada bir gözlerinden süzülen o damlalar var ya deldi içimi resmen. yeni sloganımız "pozitif ol". bakalım ne kadar olabilecek.
cumartesi sabahtan başladı aktiviteler. şirketin paintbaal maçı vardı. tabi ki de biz yendik. son sette ozi bayrağı kaptı. sonra tekneye gittik. benim acemi kaptan bir ara rüzgarı tutturamadı epey bi uğraştık fakat ben var ya ben tam bir salak olarak dondum. bir polarla denizin üstünde 4 saat. ancak bu kadar üşünür zaten bundan ötesine donmak deniyor.
nasıl yorulduysam akşam 10 olmadan uyumuşum.

pazar günü kazıdım kendimi yataktan. tüm kaslarım tutulmuş. hiç spor yapmayan bir insan bir günde bu kadar sportif faaliyette bulunursa böyle olur işte. tutabilen bir kasım yok yani şimdi.
ozi büyük ben küçük böcüğü aldım. küçük böcükle alışverişe gittim.. en son kredi kartımın kalan son limitini de doldurduğumu farkedince "dur" dedim kendime. önce pizza yedik böcüğümle sonra kuaföre gittik manikürüm dip boyam yapıldı hafif bir kesim insana benzedim yeniden. sonra kardeşime uğradım. evlerimizin arası 1 km bile yok ama yaklaşık 45 gün sonra ilk kez görüşmüş olduk. eve döndüğümüzde bizim hızlı denizciler dönmüştü. balık pişirmişler, kandırmaya çalıştılar biz tuttuk diye ama yemedim tabii:))
şu anda sabahın körü ve ben artık işe gitmek için hazırlanmalıyım. .....

6 Comments:

Blogger Doruk said...

İyi ki döndün ya çok seviyorum seni okumayı. Büyük böcük konusuna çok takılma, sadece erken çözecek bazı şeyleri ve çabuk keşfedecek anlamları. Yalnızca herkesin farklı farklı konularda üstün olduğunu sıkça vurgulayın ona, önemli olanın karşısındaki güzellikleri keşfetmesi olduğunu.

10:18 AM  
Blogger crystalsdreams said...

sportif gördüm komşum senii:)
bi de dönmene çok sevindim..çok üzülmüştüm,biliyosun di mii..

10:28 AM  
Blogger hayal said...

Tanışmasak da (henüz) hoşgeldin.

5:43 AM  
Blogger cenebaz said...

İyi ki sugibicim yazısında link vermiş de senin yeniden yazmaya başladığını farkettim. Yazılarını tekrar okumak çok güzel. Tekrar hoşgeldin

1:22 PM  
Blogger Annelog Atölye said...

Tekrar yazmana çok sevindim:)Takipteyim:)

7:19 AM  
Blogger Sardunya said...

Bekliyorum başlıklı linklerimden komşularım'a seni taşımak ne büyük bir keyif oldu benim için:))) İyi ki geldin

12:26 AM  

Post a Comment

<< Home